onsdag den 11. maj 2011

Brændemærke

Mine øjne prikker
Og bevæger sig i takt
Til rytmen i mine indre ører
En svimlende bevidsthed i mit hoved
Jeg prøver at grave noget frem
Jeg engang har glemt
Eller også forsøger jeg
At glemme noget
Der aldrig vil blive glemt
Som om jeg har svoret en underbevidst ed
Der forhindrer at en gammel sorg
Aldrig kan forsvinde helt
Men altid vil vende tilbage til mig
Når jeg mindst har brug for det
Hvorfor spørger jeg
Fysisk er ingenting sagt
Men indeni skriger jeg
Hvorforhvorforhvorfor
Men af og til
Faktisk for det meste
Er der ro
Men på tidspunkter som nu
Slår den hårdt
Og det er ikke fordi jeg savner dig
Ikke fordi du har gjort noget forkert
Og jeg ved at dette lyder som
En værre kliché men
Du har brændemærket mit sind
Og aret forsvinder ikke 
Før du gør


1 kommentar: